FAQ
Pytania i odpowiedzi
Sprawdź najpopularniejsze pytania i odpowiedzi związane z zakupami w sklepie Decorify.
Popularne pytania
Być może znajdziesz tutaj odpowiedź na Twoje pytanie. Jeśli nie, zapraszamy do kontaktu, chętnie pomożemy dobrać produkty i bezpłatnie doradzić.
Decorify.pl oferuje unikalne dekoracje drewniane, dodatki i produkty do wyposażenia wnętrz, tworzone z pasji do majsterkowania, projektowania i nowoczesnych technologii. Każdy produkt jest starannie zaplanowany i kontrolowany, co sprawia, że są one niepowtarzalne.
Tak, wiele naszych produktów może być personalizowanych, aby spełnić indywidualne potrzeby klientów. Zależy nam na tym, aby każdy klient mógł znaleźć coś wyjątkowego.
Po złożeniu i opłaceniu spersonalizowanego zamówienia możemy przesłać projekt produktu oraz uzgodnić i wprowadzić ewentualne zmiany przed rozpoczęciem realizacji.
Tak, oferujemy atrakcyjne warunki dla zamówień hurtowych. Skontaktuj się z nami, aby omówić szczegóły i warunki współpracy.
W przypadku zamówień do kwoty 450 zł wystawiamy paragon z NIP-em który jest formą uproszczonej faktury i rozlicza się tak samo jak zwykła faktura. Paragon dołączamy do naszej ulotki reklamowej.
Tak, wystawiamy faktury dla urzędów i instytucji z opcją płatności po realizacji zamówienia.
Nasze produkty wykonujemy z naturalnego drewna oraz sklejki. Dlatego poszczególne egzemplarze są niepowtarzalne i mogą nieznacznie różnić się od siebie kolorem i usłojeniem.
W przypadku produktów personalizowanych nie ma możliwości zwrotu towaru. Dla pozostałych produktów oferujemy elastyczne warunki zwrotów, więcej informacji TUTAJ. Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupu, skontaktuj się z nami, a pomożemy rozwiązać problem ;-).
Proces zamówienia jest prosty i intuicyjny. Po złożeniu zamówienia dokładamy wszelkich starań, aby sprawnie przeprowadzić jego realizację. Czas realizacji zamówienia jest podany w ofercie danego produktu. Maksymalny czas realizacji to 5 dni roboczych. Do czasu realizacji należy jeszcze doliczyć czas wysyłki który wynosi zazwyczaj 1-2 dni robocze.
Złożone zamówienie można opłacić za pomocą szybkich przelewów internetowych, BLIK’iem, tradycyjnym przelewem bankowym a także płatnością przy odbiorze.
Po zarejestrowaniu zamówienia w naszym systemie informujemy mailowo o zmianach statusu zamówienia. Kiedy przesyłka zostanie nadana wyślemy mail z numerem listu przewozowego oraz linkiem do śledzenia paczki.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń produktu po odebraniu przesyłki, prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzonej przesyłki z widoczną etykietą kurierską oraz opisanie problemu na: kontakt@decorify.pl
Nie, do sfinalizowania zamówienia w naszym sklepie nie jest wymagane założenie konta ;-).
Tak, jesteśmy otwarci na współpracę z firmami eventowymi i planerami ślubów. Skontaktuj się z nami, aby omówić szczegóły współpracy.